Лисёнкин каталог

Главная » Файлы » Лисёнкин каталог

Специфіка функціонування Полтавської санаторної школи для дітей із порушенням опорно-рухового апарату
[ ] 21.04.2009, 21:05:29

Вступ .............................................................................................................. 3 – 6

 

Розділ І. Теоретичні засади реабілітаційної роботи з дітьми з

порушенням психосоматичного здоров’я ............................................. 6 – 31

1.1.          „Термінологічне поле” досліджуваної проблеми ................. 6 – 16

1.2.          Історичний аспект становлення і розвитку

реабілітаційної роботи з астенічними дітьми .....................1627

1.3.          Досвід роботи першої санаторної школи в історії

реабілітаційної педагогіки ...................................................... 28 – 31

Висновки до першого розділу .....................................................................32 – 33

 

Розділ ІІ. Законодавчі й методичні основи організації комплексної

медико-педагогічної реабілітації астенічних дітей в умовах

санаторної школи .....................................................................................

2.1. Психологічні основи навчання хворих дітей ..........................

2.2. Педагогічна реабілітація школярів, які страждають на

хронічні захворювання, шляхом полегшення режиму навчання .

2.3. Засоби педагогічної реабілітації астенічних дітей .................

2.4. Нормативно-правове і методичне забезпечення комплексної

медико-педагогічної реабілітації в умовах санаторної школи .....

Висновки до другого розділу .....................................................................

 

Розділ ІІІ. Експериментальна робота з вивчення специфіки

функціонування сучасних санаторних шкіл Полтавської області ..

3.1. Методика організації експериментальної роботи ...................

3.2. Організація комплексної медико-педагогічної реабілітації

учнів початкових класів Полтавської санаторної школи для

дітей із порушенням опорно-рухового апарату .............................

3.3. Особливості педагогічної реабілітації молодших школярів в

умовах Кременчуцької санаторної школи ......................................

3.4. Комплексна медико-педагогічна реабілітація молодших

школярів у Лубенській санаторній школі ......................................

 Висновки до третього розділу ..................................................................

 

Загальні висновки ....................................................................................

Список використаних джерел ................................................................

Додатки

Категория: Лисёнкин каталог | Добавил: lisenokqn | Теги: Специфіка функціонування Полтавсько
Просмотров: 948 | Загрузок: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Приветствую Вас Гость