Главная » Файлы » Дипломные работы |
[ ] | 10.04.2009, 22:35:50 |
Вступ
Розділ І. Теоретичні основи функціонально-комунікативного підходу в навчанні мови 1.1. Лінгвістичні аспекти вивчення мови на функціонально-комунікативній основі
1.2. Загальне значення іменника і його
граматичні ознаки 1.3. Аналіз дидактичних можливостей іменних граматичних структур у контексті функціонального вивчення категорій і форм 1.4. Психологічні особливості вироблення в учнів початкової школи граматичних умінь Висновки до першого розділу функціонально-комунікативній основі 2.1. Стан проблеми в сучасній шкільній практиці
2.2. Система формування в учнів граматичних умінь
у процесі вивчення теми "Іменник" 2.3. Хід і результати експериментального навчання
Висновки до другого розділу
Загальні висновкиСписок використаних джерел | |
Категория: Дипломные работы | Добавил: lisenokqn
| Теги: | |
Просмотров: 774 | Загрузок: 2 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0 | |
Категории раздела | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Форма входа |
---|
Наш опрос |
---|
Поиск |
---|
Мини-чат |
---|
Статистика |
---|
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
Друзья сайта |
---|
|