Главная » Файлы » Курсовые работы |
[ ] | 20.04.2009, 19:46:00 |
Вступ 3 – 7Розділ І. Теоретичні аспекти методики організації навчально- пізнавальної діяльності молодших школярів на уроках природознавства. 1.1. Аналіз поглядів вітчизняних педагогів, методистів та певних навчальних програм щодо методики викладання природознавства в початкових класах загальноосвітніх шкіл. 8 – 12 1.2. Класифікація основних форм, методів та прийомів викладання природознавства . 13 – 20 1.3. Основні переваги та можливі недоліки методики організації групової ( парами) навчально- пізнавальної діяльності. 21 – 22 1.4. Короткі висновки до Розділу І. 23 – 24 Розділ ІІ. Розробка методики організації групової (парами) навчально-пізнавальної діяльності учнів. 2.1. Стан викладання методики природознавства в початкових класах загальноосвітніх шкіл м. Полтави на сучасному етапі. 25 - 27 2.2. Проведення формуючого експерименту. 28 - 34 2.3. Аналіз результатів проведеної роботи. 35 - 38 2.4. Короткі висновки до Розділу ІІ. 39 Висновки. 40 - 41Список використаної літератури. 42 - 44 Додатки. 45 - 59 | |
Категория: Курсовые работы | Добавил: lisenokqn
| Теги: | |
Просмотров: 866 | Загрузок: 10 | Комментарии: 2 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 2 | |||
| |||
Категории раздела | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Форма входа |
---|
Наш опрос |
---|
Поиск |
---|
Мини-чат |
---|
Статистика |
---|
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
Друзья сайта |
---|
|