Главная » Файлы » Курсовые работы |
[ ] | 20.04.2009, 22:34:42 |
Вступ……………………………………...........…………………………..............3
Розділ І. Особливості аудіювання як виду мовленнєвої діяльності............................................................................6 1.1. Види аудіювання........................................................................................8 1.2. Зміст навчання аудіювання ....................................................................10 1.3 Психофізіологічні механізми аудіювання…………………..................12 1.4 Вимоги до базового рівня оволодіння аудіюванням.............................16 1.5. Вимоги до текстів для навчання аудіювання………………...............17 1.6. Етапи навчання аудіювання....................................................................18 1.6.1. Навчання аудіювання на рівні фрази та понадфразовому рівні.............................................................................................................19 1.6.2.Навчання аудіювання на рівні цілого тексту................................. ......20 Розділ ІІ Основні труднощі аудіювання і шляхи їх подолання …………....…22 2.1.Труднощі, пов’язані з мовною формою повідомлення..........................23 2.2. Труднощі, пов’язані з смисловим змістом повідомлення....….............25 2.3. Труднощі, пов’язані з умовами пред’явлення повідомлення..................26 2.4. Труднощі, пов’язані з джерелами інформації........................................27 2.5. Опори та орієнтири для подолання труднощів аудіювання …......31 Висновки……………………………......………………………………………...34 Бібліографія…………………………….....……………………………………..36 | |
Категория: Курсовые работы | Добавил: lisenokqn
| Теги: | |
Просмотров: 1342 | Загрузок: 20 | Рейтинг: 4.7/7 |
Всего комментариев: 0 | |
Категории раздела | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Форма входа |
---|
Наш опрос |
---|
Поиск |
---|
Мини-чат |
---|
Статистика |
---|
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
Друзья сайта |
---|
|