Главная » Файлы » Курсовые работы |
[ ] | 20.04.2009, 22:58:30 |
ВСТУП.....................................................................................................................3РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖУВАНОЇ ПРОБЛЕМИ. 1.1. Історичний аспект вивчення проблеми порушення звуковимови у дітей дошкільного віку.......................................................................6 1.2. Характеристика мовленнєвих порушень у дошкільників.............13 1.3. Дидактична мистецька гра як засіб подолання порушень звуковимови.......................................................................................28 РОЗДІЛ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МИСТЕЦЬКИХ ІГОР ПРИ ПОДОЛАННІ МОВЛЕННЄВИХ ВАД У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. 2.1. Стан та структура звуковимови у дітей дошкільного віку..............40 2.2. Методика та особливості використання дидактичних мистецьких ігор у корекційно-логопедичній роботі............................................45 2.2.1. Вимоги до проведення дидактичних мистецьких ігор..................46 2.3. Ефективність впровадження експериментальної методики.............48 ВИСНОВКИ...........................................................................................................51 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.......................................................53 ДОДАТКИ..............................................................................................................57 | |
Категория: Курсовые работы | Добавил: lisenokqn
| Теги: | |
Просмотров: 858 | Загрузок: 1 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0 | |
Категории раздела | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Форма входа |
---|
Наш опрос |
---|
Поиск |
---|
Мини-чат |
---|
Статистика |
---|
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
Друзья сайта |
---|
|