Вступ……………………………………………………………3-5
Роздiл I. Теоретичнi основи освiтнiх i виховних завдань у процесi методики навчання математики в початкових класах.
1.1. Змiст початкового курсу математики …………..6-11
1.2. Морально-естетичне виховання дiтей початкових класiв на уроках математики………………………………..12-14
1.3. Деференцiйоване навчання на уроках математики в початкових класах як метод виховання особистiсних рис дитини……………………………………………..15-19
Роздiл II.Практичнi можливостi ефективного поєднання навчання й виховання у процесi методики навчання математики в початкових класах.
2.1. Рушiйнi сили виховання в процесi методики навчання математики в початкових класах за розробкою В.Плахотника……………………………………..20-26
2.2. Складовi технологiï виховноï роботи на уроках математики в початкових класах.(З досвiду вчителiв роботи в школах)……………………………………………27-33
2.3. Дослiдницька робота з дiтьми школи-iнтернату для дiтей-сирiт пiд час проходження навчально-виробничоï практики 2004-2005 н.р. по темi ²Єднiсть навчання й виховання в процесi методики навчання математики в початкових класах²…………………………………………….34-
Висновок……………………………………………………….
Лiтература..................................................................................
|