Главная » Файлы » Курсовые работы |
[ ] | 21.04.2009, 20:48:12 |
ВСТУП..............................................................................................................3 РОЗДІЛ І.ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МУЗИЧНО–РИТМІЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ.....................................................................................5 1.1.Роль рухливих ігор у хореографічному вихованні дітей.................................................................................................................5 1.2.Психофізичні особливості дітей дошкільного і молодшого шкільного віку та їх врахування у хореографічній роботі.........................7 1.3.Типологія музично-рухливих ігор................................................9 1.4.Музично–ритмічна діяльність дітей дошкільного та молодшого шкільного віку ...............................................................................................14 РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ МУЗИЧНО-РУХЛИВИХ ІГОР НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ ХОРЕОГРАФІЇ....................17 2.1.Принципи підбору ігор при роботі з дітьми................................17 2.2.Використання музично–ритмічної гри на уроці ритміки...........24 2.3.Добірка музично-ритмічних ігор для дітей на початковому етапі навчання хореографії......................................................................................29 ВИСНОВКИ.....................................................................................................43 Список використаних джерел та літератури.................................................45 Додатки.............................................................................................................46 | |
Категория: Курсовые работы | Добавил: lisenokqn
| Теги: | |
Просмотров: 767 | Загрузок: 1 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0 | |
Категории раздела | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Форма входа |
---|
Наш опрос |
---|
Поиск |
---|
Мини-чат |
---|
Статистика |
---|
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
Друзья сайта |
---|
|